Nytt försök

[LoL]-productions expar i InDesign. Dagens uppdateringar har gjort underverk med den första testsidan.

Rännstensungar i ny layout.

Man skall ju inte ropa hej förens vattnet har gått, men nu börjar det då ta sig. Enligt rykten måste man göra något speciellt om man skall ladda upp en PDF med knasiga teckensnitt. Hur man gör det vet jag inte ännu, ty min level fortfarande är låg. Sen så kommer givet alla bilder, inramningar, kandelabrar, och skit göras om och i rätt format så att det inte ser allt för bösigt ut.

Upp till kamp!

Detta inlägg publicerades i Nyheter. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nytt försök

  1. Ronny skriver:

    Ser coolt ut!

  2. Jonas skriver:

    Fetgillar de äckliga illustrationerna! Påminner mig om något, men vad vet jag inte. Marginaljustera tabellboxen.

    Och haha, nu vet jag, bilderna påminner mig om Gummi-Tarzan!

  3. Jonas skriver:

    Eller alltså, en blandning mellan Gummi-Tarzan och Loranga, Mazarin och Dartanjang, egentligen.

Lämna en kommentar